تقاضای رو به افزایش انارهای آمریکای جنوبی در آمریکا

بروزرسانی شده در: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

اواسط فصل واردات انار در آمریکای جنوبی است و مقادیر مناسبی از میوه‌ها در حال تولید هستند. اولین انارها در اوایل ماه مارس از شیلی وارد شدند که شامل ارقام زودرس بودند. اکنون وارد کنندگان می‌گویند که محصول، به رقم واندرفول تغییر یافته است. مقدار کلی آن خوب است.
جان میبک از ویلیام اچ کوپکه در نیویورک گفت: “در سال جدید فصل واردات انار در شیلی دو هفته زودتر از اوایل ماه مارس با ارقام زودرس آکو، ۱۱۶، و امک آغاز شد”. ” در حال حاضر رقم واندرفول را دریافت می‌کنیم که به طور گسترده به عنوان رقم برجسته انار در نظر گرفته می‌شود. امسال مشابه یا شاید کمی بیشتر از پارسال را انتظار داریم، اما با فصل واردات انار که تا ماه ژوئن ادامه دارد هنوز مشخص نشده است که تا چه حد دریافت خواهیم کرد.”

انار آرژانتین نیز در حال رسیدن است
ویلیام اچ کوپکه نیز در حال حاضر از آرژانتین انار وارد می کند. میبک گفت “شرکت ما تنها وارد کننده ی اصلی انار امریکا از آرژانتین است و این دومین سالی است که آن ها را دریافت کرده اند.” او بیان کرد که “میوه ی آرژانتینی در سایز بزرگ به همراه سطح خوبی از شیرینی می باشد.”
او توضیح داد: “این دومین سالی است که ما انار آرژانتین را بررسی می کنیم. میوه ها بزرگ هستند. آن ها همچنین تجمع بالایی از دانه ها به همراه یک BRIX با میانگین بین ۱۷ و ۱۸ دارند. به علاوه، یک غشای داخلی بسیار کوچک وجود دارد، در کل انارهای بسیار جذاب و شیرین هستند.”

تقاضا در اولین بخش فصل، بالا بود
وارد کنندگان از زمان ورود اولیه میوه ی شیلیایی، تقاضای زیادی را گزارش کردند. بازار از زمان کوتاهی در تعطیلات ماه آوریل، که پس از آن فروش کاهش پیدا کرده‌است، لذت می‌برد. میبک گفت: ” تقاضای اولیه کاملا فعال بود، بویژه در آغاز تعطیلات عید فصح و عید پاک، اما از آن زمان تا کنون همه خطوط لوله پر شده‌اند.”
او گفت که برنامه کلی انار بسیار خوب است اما هنوز کارهای زیادی برای کمک به ارتقای میوه خارج از زمان اوج خود در ماه‌های پاییز وجود دارد.” تجارت انار همچنان ادامه دارد. در بازارهای دوره ای محبوب است، اما هنوز مورد مناسبی در نظر گرفته می‌شود. خرده فروشان اغلب انار را به عنوان آیتم‌های پایین می بینند بنابراین ما سخت کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که میوه در زمان‌های دیگر سال نیز برای مصرف کنندگان جذاب است.”
وی جمع بندی کرد که: “گاهی انارها سطحی ترک دار دارند، ولی ما خاطر نشان می کنیم که مهم ترین بخش یکپارچگی دانه هاست، طعم و شیرینی هنگام ارتقای انار مقدم هستند.”