عملیات باغبانی درخت انار تا قبل تشکیل گل اول با دکتر میرزنده دل + آموزش تصویری

بروزرسانی شده در: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • رعایت بهداشت باغ وهم چنین هرس به موقع درختان میتواند بطور خودکار انجام پذیرد
    اثرات منفی بیماری وآفات را از باغ حذف کنید. اینجا باغ دکتر باقری واقع در شهرستان گرگان روستای قلی آباد است که توسط اینجانب مورد پایش قرار دارد. تاریخ عکاسی ۱۵ اسفند۱۳۹۶

انجام عملیات چسب کاری با چسب پیوند وبردو

بردو زنی تنه ها جهت مبارزه با قارچ های احتمالی

 

  • محلولپاشی روغن ولک با قارچکش قبل از متورم شدن جوانه ها در راستای مبارزه با آفات وبیماری .زمان اجرا ۲۰ اسفند ۹۶ باغ شخصی.
  • مبارزه با علف های هرز از طریق زیر ورو کردن علوفه قبل از تولید بذر .این کار خود ایجاد کود سبز است  علاوه بر سبک سازی خاک باعث می شود اکسیژن خاک را افزایش دهد .

مبارزه با علف های هرز که درنتیجه مبارزه با انواع آفات وبیماری میگردد از سویی عملا مبارزه با مصرف انواع مسموم میشود در نتیجه یک مبارزه مکانیکی وبیولوژیکی حاصل آن یک غذایی سالم وانسانهای سالم وجامعه ای سالم خواهیم داشت سخت است ولی میشود.۲۹ اسفند زدن زیر شکن جهت سبک شدن خاک وشل شدن ریشه علف

 

  • اول فروردین ۱۳۹۷ریتواتور زدن بعد از زیر شکن

ششم فروردین ۱۳۹۷

 

دوازده فروردین۱۳۹۷ محلول پاشی بر و روی این کار باعث می‌شود که تعداد گل میوه بیشتر وزود تر تشکیل شود.

۱۵ فروردین۱۳۹۷ نشان میدهد پاره از کار ما به سر انجام رسیده که باید بقیه باغ این عملیات صورت پذیرد. تصاویر فوق اندکی از کار در مزرعه را نشان میدهد و مشکلات تولید پس بیایم خوب مصرف کنیم واز این رهگذر گامی به سوی خود کفایی واقتصاد مقاومتی بر داریم. چقدر سخت است وقتی این تلاش ها دیده نشود.از اینکه اوقات شما را گرفتم عذرخواهی میکنم.