چای انار، مصرف کننده ی میانسال را مورد هدف قرار می دهد

بروزرسانی شده در: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

از سال ۲۰۰۶، شرکت واندرفول در حال ارائه چای است. این محصول در پاییز ۲۰۱۴ با خط جریان اصلی شرکت به نام چای فوق العاده آنتی اکسیدانی POM امضا شد. آن‌ها به صورت چای سفید انار هلو، چای شیرین انار، چای سبز انار عسل و چای انار لیموناد در دسترس هستند. آدام کوپر، معاون بازاریابی شرکت واندرفول، بیان می کند:” تمام چای ها شامل انار به عنوان ترکیب پایه می باشند و با تنها مقدار دقیق ۱۰۰ درصد آبمیوه ی انار مخلوط می شوند و برای حفظ آنتی اکسیدان انار، چای به آرامی دم می شود. این گزینه ی چای ممتاز آنتی اکسیدان یخ زده است.”
میانسال ها در جستجوی آنتی اکسیدان
کوپر می گوید: “برای چای ها، ما مصرف کنندگان میانسال را مورد هدف قرار دادیم و مشاهده کردیم که مشتریان ثابت چای POM ما ۸۰ درصد زنان هستند و جوان تر از ۱۰۰ درصد مشتریان معمول آبمیوه ی POM هستند. به علاوه، بر اساس تحقیقات، دریافتیم که ۶۶ درصد از میانسال ها در جستجوی آنتی اکسیدان بر قفسه های فروشگاه ها هستند.”
شرکت واندرفول یک کمپین دیجیتالی برای ترویج خط چای های فوق العاده آنتی اکسیدانی راه‌اندازی کرده‌است: برخی چیزها با هم بهتر هستند. کمپین دیجیتال که برای جلب توجه مخاطبان هزار ساله طراحی شده‌است، که از الگوهای بامزه ی حیوانات در شرایط غیر محتمل الهام گرفته است و در نهایت نشان می‌دهد که برخی چیزها وقتی کنار هم قرار می‌گیرند بهتر هستند، مانند یک گربه روی یک Roomba، یا یک سگ شکاری در کالسکه، مانند چای و واندرفول POM. در طول این کمپین، هدف ما بدست آوردن مخاطبان میانسال است که به دنبال نوشیدنی تابستانی تازه به روشی جالب و قابل اعتماد هستند که با آن ها خو بگیرند.
چای های POM در بخش تولید فروشگاه های خوار و بار و انبوه در سراسر کشور موجود هستند و می توان آن ها را در کنار آبمیوه ی ۱۰۰ درصد انار واندرفول POM در قفسه ها یافت.