موانع ساخت اتاق کارگری در باغ های کشاورزی مرتفع می شود

بروزرسانی شده در: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۳۷

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، مخبر کمیسیون فرهنگی شورای عالی استان‌های کشور امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه شورای عالی استان ها صبح امروز در ساختمان مجلس شورای اسلامی و با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی برگزار و مشکلات مربوط به حوزه کشاورزی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

حسین میرزائیان افزود: مشکلات کشاورزی استان اصفهان و به خصوص مشکلات کشاورزی کشاورزان و باغداران شهرستان نطنز در این دیدار برای وزیر جهاد کشاورزی تشریح و از وی خواسته شد تا به این مشکلات رسیدگی نماید.

رئیس شورای شهر بادرود گفت: مشکلات مربوط به چهار شهر شهرستان نطنز مکتوب و جهت رسیدگی به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شد.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی کشور ادامه داد: مشکل احداث اتاق کارگری باغات و تسهیل ارائه مجوز آب، برق و گاز و همچنین مشکلات باغداران و انارکاران، احداث صنایع تبدیلی و سردخانه و ایجاد موسسه دفع آفات انار و خرید تضمینی انار از جمله مشکلاتی بود که مطرح شد.

وی تسهیلات کم بهره به کشاورزان به خاطر خشکسالی، لزوم بازسازی قنوات شهرستان نطنز به ویژه قنوات شهرهای طرق رود و خالد آباد، فراهم کردن زمینه برای تغییر الگوی کشت محصولات کم مصرف را از مشکلات دیگر کشاورزی منطقه عنوان کرد که وزیر جهاد کشاورزی نیز در جریان آن قرار گرفت.

میرزائیان با انتقاد از کارشکنی منابع طبیعی به خاطر عدم واگذاری زمین به پایگاه هلال احمر جاده ای بادرود، بیان کرد: در خواست برای واگذاری زمین برای پایگاه هلال احمر جاده ای بادرود در کنار جاده ترانزیت از جمله خواسته های به حق بود که در این جلسه مطرح شد.