انار به عنوان یک میوه محبوب است

بروزرسانی شده در: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

انار به عنوان یک میوه فوق العاده در صنایع غذایی جزء محصولات پرکاربرد به شمار میرود . در سال های گذشته، انار به عنوان یک عنصر محبوب برای آب میوه، آب طعم دهنده، مربا، و سالاد و دسر تبدیل شده است. همچنین می توانید روغن دانه انار را به عنوان مکمل غذایی و در محصولات دارویی استفاده کرد.

توسعه کشت محصول  به طور قابل توجهی در ارتقاء انار تازه کمک می کند. بمصرف کنندگان با این میوه آشنا هستند، آنها به طور فزاینده ای از آن در غذا و نوشیدنی در خانه استفاده می کنند. یکی از شرکت های  قوی انار Pom Wonderful است که همچنین با تعدادی از محصولات خود در اروپا فعالیت می کند.

محصولات شرکت Pom Wonderful بصورت میوه تازه و دان انار بصورت فرش کات در ایالات متحده در دی ماه سال جاری در مارکت های این کشور

در رسانه های اروپایی ، انار به عنوان یک میوه فوق العاده طبقه بندی شده است. این به این معنی است که مردم  به خاطر ویژگی های استثنایی  با رژیم غذایی سالم  ، مانند میزان بالای پاناسیک اسید (روغن دانه)، ویتامین C و آنتی اکسیدان ها ارزشمند در انار دارند.

با توجه به گرایش مصرف کنندگان اروپایی به پذیرش میوه هایی که سالم و خوشمزه هستند، مزایای سلامتی یکی از دلایل اصلی موفقیت تجاری انار است.

مصرف کنندگان اروپایی انار را بصورت تازه خوری و هم آماده سازی و آماده کردن غذا استفاده می کنند، بیان می کنند.بنابراین، انار نه تنها به عنوان یک میوه کامل به فروش می رسد، بلکه سوپرمارکت ها همچنین آریل میوه انار  را به عنوان یک محصول تازه یا یخ زده بسته بندی می کنند.